divendres, 20 de novembre del 2009

International Margalef

Bé, com estava avorrit fa unes setmanes vaig aprofitar per baixar uns dies a Margalef,vaig trucar a en Pär, un Suec que ha canviat el fred i els boscos per Catalunya que estava per allà baix amb uns amics.

Un 6a+ del bloc del porc, molt bo per cert


El dissabte escalfem al camí de l'Ermita i pujem a Cabernet, parlant angles o alguna cosa que s'hi assembla m'hi intento comunicar amb els Suecs.... vaya tela... Bueno, uns minims per dir pilla, corda i avall son suficients per escalar...


Eixirigall(R1) 7a
Aquesta via es bonissima i athlètica, es una fisura que desploma un ou, un segon llarg de 20m que en desploma 8 mes o menys. No surt a vista per poc i he baixat força emprenyat amb mi mateix... Era un bon 7a per fer a vista, i molt guapo!




Fot un vent de cal Déu, de fet el Suec te fred i aixo no pot indicar res bo.... pirem i decidim anar a Can Gueli. Com estic molt empenyat perque casi em surt el 7a a vista em poso en una via i vaig creient'm-ho més.

Negoci fàcil 7a?

La provo, em noto escalant super bé, vaig amb molt ritme i encerto la sequència, placa desplomada de resistència sobre forats amb algun pas aillat que has d'anar dinamic, surt a vista!!!!!!!! Del meu estil 100%, bona per fer a vista.

Per cert lo catxondo del tema es que la guia diu 7a+ (està equivocat) i no te nom, peu de via esta escrit negoci fàcil 6c+, home 6c+ facil facil tampoc... Negoci txungu 6c seria mes adient. Sigui com sigui es recomanable, com altres vies del sector.

2 comentaris:

PGB ha dit...

Negoci decotat 6b+

Oriol ha dit...

Si nano, jo el tema del grau cada cop l'entenc menys, suposo que si la hagues tornat a provar podria opinar millor, xk la opinió que et formes anant a vista sol ser erronia... Per cert la via Sonia 7b de el sector odio Africano va a la R de la dreta (la del 7b+) opcio factible xo mes dura i forçada o per l'esquerra x els forats grans el spit antic i surt per a veces el cielo?¿?¿?¿?¿¿?¿?
Apa pere tu que tes un lince ja m'ho diras si ho averigues!!!!!!!