diumenge, 29 de novembre del 2009

Llista de projectes


Es diumenge i per aquelles coses del desti estic aborrit a casa, avui no toca escalar.... mmm.... potser es podria aprofitar per estudiar.... bona idea, pero mes tard.... aviam: hotmail, gmail, parabolt, noemfeucaminar.... apaga l'ordinador, encen l'ordinador, canvia de canal, si... estic bastant aborrit. Es que ningu escala ja a montserrat?¿?¿ Uns a bellavista, altres a margalef, a vilanova, fent bloc al cogul delmón..... aixi que avui no es el dia.


El meu primer 7b amb 20 anys i 15kg menys...ens fem grans (en ambdós aspectes)

Com sempre m'apunto el que encadeno i també el que provo i no encadeno (en llibretes diferents, he bous!) doncs m'he decidit a fer una llista de les vies que tinc pendents es a dir dels meus projects.



Es una selecció de les que em motiven mes, i a partir de 7a, dels projects de 6a+ que tinc pendents si voleu en podem parlar però en la intimitat.

Que ningú malinterpreti les anotacions, jo no he sigut ni prou garrulo, ni prou tècnic, ni prou llarg, ni prou baixet per encadenar cap de les seguents vies. Les dues ultimes fotografies son del mestre Palet, gran fotograf, mes fotos i millors en el seu "flikair"
Exepte la primera fotografia les altres son dels "projects" de que parlo.

En cuant a les estrelles:

* Molt bona, ** S'ha de fer, *** De les millors que he provat, ****No hi han paraules...


7a+'s


De planxa desplomada de canto mitjà-petit d'anar dinàmic.
Anastasia Vermel (Montserrat) **
La Palestra Saleretes (Gombren) ***

Per a bloqueros llargs, no cal que pugis la bossa de magnesi a:
?¿?¿?¿?¿ (Dreta de Paco Moscas) Can Jorba (Montserrat) *

Per a garrulos integrals
La Punyalada (Sadernes) ***

Todo garrulismo tiene su tecnica "Isaac dixit"
Febre conillera Riugréixer (Berga) **

Per a garrulos tècnics
Ferminator El Antro (Cavallers) ***



7b's

Planxa desplomada de canto mitjà-petit i agonia peuil, per a llargs.
Sonia (Sortint per "A veces") Odio Africano (Montserrat) ***

Resis i pas de micromerdes i agonia peuil (molta agonia peuil)
Sang faina (Sadernes) ***

Per amants de passos tontos i fisics.
No hagas bromas que extraploma (Sant Llorenç) ***
Psoriasis Pont d'en valentí (Sadernes) *

Escalada sense masses secrets, a part de tibar de bidits, bloquera.
Tropicana Finestres (Margalef) **

Per a llargs que els hi moli pujar peus i tirar-se com a animals. De resist curta, i aguantar la pililla a dalt.
Instint animal Ca la Marta (Margalef) ***


7b+'s

Lo teu es la força fisica? Cuan et diuen garrulo sonrrius orgullós? Vols creuar una cúpula com els "grandes"?
Via làctea La Cupula (Sadernes) ***(tot i tenir picats)

Lliçons gratis d'humiltat a:
Bambina Pont d'en Valentí (Sadernes) **

Planxa leguerament desplomada passos ultrallargs sobre canto vastant petit. Resist llarga.
No hi ha dubte Can dubtes (Montserrat) ****
Bombo fisic amb canto petit a dalt i moviments guapos.
Nº16. Guia Montse Sud, Can Jorba a la dreta de la Bauma *** (tot i els picats)


Sembla que se m'ha girat feina.... Si les proveu espero que les disfruteu tant com jo, txapó per als equipadors.


Crec que com segueixi "mansillant" el català els de Secretaria de normalització lingüistica m'enviaran un sicari a casa...

3 comentaris:

Aleix ha dit...

Pues no tens feina ni res!! i el projects de via llarga on estan?? mira va jo t'en poso uns quants:

- punsola al cavall
- somni de quimfer a vilanova de meià
- alguna via bona per àger

Ala, ja tens més feina! haviam si t'animes el cap de setmana que ve i tatxem algunes vies del priorat...

Oriol ha dit...

jajjajaja
Si home!!!!!! Nomes falta ke m'apunti els projects de via llarga!!!!!!!!!Bueno la llista es curteta. Falta el rotpunk a 98 octanos a la magdalena, opera prima al gorro, aresta Gam al bisbe, totes vies molt segures per apurar el grau en lliure, i molt guapes de linea, 100% recomanables. Pero enkara no he arribat al nivell fanatic de tornar-hi per encadenar tots el llargs, a lo Huber, o a lo Pou.

Aleix ha dit...

Bueno jo no pensava en encadenar, més aviat pensava en vies llargues guapes que ens quedin per fer... que no són poques!