dijous, 11 de novembre del 2010

Vostès tenen un problema...


Avui m'he llevat, he sortit del cau humit que es la furgoneta per estirat les cames, fora ja es de dia tot i que no brilla el sol, hi ha boira i tot i que no ha plogut esta tot moll, aleshores em be una frase al cap que segur que recordeu: -Vostès tenen un problema...i aquest problema es diu 99%, be de fet era 3% pero aqui la humitat relativa es una mica mes elevada.



Amb aquesta conyeta sento com la barreja de desesperacio i l'humitat m'estova el cervell i les ganes de tibar... collons, aixo de la tardor pot ser molt engorros. Afortunadament la pluja deixa paisatges molt bonics. Aqui es veu com un servidor s'intenta consolar com pot...

Vols dir que avui podrem escalar Ane? el fred t'entra fins el moll de l'os... i la cortina d'aigua es veu a l'horitzo, per sort amb ganes que treiem de ves a saber hon pujem als sectors.





Com a mi em motiven mes les vies de bloc que les de maxiconti, i donat que les vies facils seques no abunden probo la via; Esthète, éthique et toc 7b, molt molt xula, quatre xapes e desplom fisic de txorreres i sortida en placa desplomadilla amb un moviment dur i aleatori, a sobre els cantos son de tacte, plans romos fins la cadena! tranki com enganya, lo xungo es la placa! Dir que em falten molts bistecs per poder encadenar aixo, pero sempre es motivant montar una via guapa encara que sigui "a tortas", bona injeccio de moral per a entrenar!!!



Aqui l'Ane animada amb les xorreres i les bicicletes en la susodicha via, a mi com a ella el submon txorreril ens resulta quelcom molt misterios i estrany...

1 comentari:

Oriol ha dit...

Collons, un puto comentari que rebo al blog i a sobre es d'una polemica txunga que no te res a veure amb l'entrada... quina tristor...
Be, la he treta perque personalment no vull fer-ne eco. Aixo si Marcus, cabron, a veure si escrius algo, i ja que porai diuen que t'estas fent d'or em deus una birra, encara que sigui del lidel.