dimarts, 14 de febrer del 2012

A -7°C no hi ha excuses

Fa uns findes vam fer una visita a Targassonne, no es que siguem gaire adeptes al bloc pero de tant en tant va be aixo de fer força, i aprofitant que anuncien fred i segurament aviat no quedi neu hem decidit pujar a la Cerdanya, el planing, mati bloc, tarda esqui de fons, per allo de treballar la pililla que tant ens cal...


El patiment ha valgut la pena, i esque la tramuntana no ha parat de bufar a fons, la màxima a la ombra a Targa ha sigut de -7°C i la humitat relativa molt baixa.


Tot i aquestes condicions idilliques el primer dia no hi va haver manera de "despegar" de les dues putes regletes de Cabale, i esque aixo de caure 40 cops en el mateix pas, especialment quan es tracta de la arrencada mina molt la moral, sobretot a mi, que mai he sigut d'assajar molt les coses.


El segon dia una mica frustrat vaig a probar l'altre projecte La Baleine 7a, jo que sempre havia pensat que lo dur era el prilmer moviment... inocente...

Conforme vaig provant veig que la cosa te numeros d'acavar com el dia anterior, no hi ha manera de treure el mantel i cada cop que caus el capital pellistic desapareix vastant rapidament... pauses de 5 minutets ben abrigat, passejos per airejarme...



Romus fanatics de la Baleine


Perfi, i quan ja estava convençut que la cosa no avançava, allà em trobo, en aquell bonic moment dels mantels on es tant dificil aixecar-te com caure, i on et demanes si es millor xafar la galta contra la roca per augmentar la superficie de friccio o no...

Bé, amb molt d'esforç i amb una tecnica prou lamentable m'he trobat no se com estirat cap per avall sobre la pedra. Una victoria, si, pero amb una execuccio dubtosa... Es el meu primer 7a de bloc aixi que l'alegria no es poca! Es un bloc bonissim!


Aprofitant el subidon corrents cap a la Cabale, ja que volem anar a fer esqui de fons a la tarda, al primer pegue, res de res, desesperacio i rabia maxima, i al segon pege, plaf! em quedo del romo, i flipant surto per els romos que amb aquest fred i venint de les minirregles de l'entrada semblen cazos, tot i aixi casi em caic, no hauria tingut perdo de Déu...







I per acavar el finde uns xurros recent fets d'aixo, pero, no hi ha foto perque van durar mes aviat poc...

2 comentaris:

Aleix ha dit...

M'encanta la frase: "El patiment ha valgut la pena, i esque la tramuntana no ha parat de bufar a fons, la màxima a la ombra a Targa ha sigut de -7°C i la humitat relativa molt baixa." Efectivament, feu una enveja! ;)

Oriol ha dit...

mes val que hi va haver encadenes que si no m'hauria sentit molt ruc...